S A N N A . D

Ordbajsning...

målare?

Kategori: Allmänt

har jag nämnt att jag skulle kunna tänka mig att vara..

Men jag vet inte ja, det lilla som jag o Steve har målat ikväll o jag
fick kramp i armen, haha! Får nog träna upp mig lite om jag ska bli målare!

Jag har just hört Metallica LIVE i min telefon! Unforgiven om jag inte är
helt ute o cyklar, underbart - TACK  JOCKE :D

Sitter o lyssnar på musik o funderar på att krypa ner i sängen o kolla på en
film eller kanske vara duktig o plugga lite, men jag vet inte jag..

Imorn kommer tre underbara flickor hit till stora staden och hälsar på,
och på lördag ytterligare en - Helt underbart :D hoppas på bra väder!

Mamma Perra o Matilda har dragit till Finland o Robban är hos pappa,
så nu sitter jag här alldeles ensam, himlarns tråkigt kan jag säga. . .
iofs är det bara robban som brukar vara hemma, och mest störa med sitt
dunk nerifrån källaren, men han kan vara till mkt sällskap också...
Men flickorna kommer ju imorn så jag behöver bara vara ensam en kväll : )

"You're the one that I want, because you're everything I'm not"

Apropå ingening.. (ett svårt ord att stava förresten?)
Jag saknar LS3, galet att tänka på att många kommer man kanske inte
att träffa igen. Som Ikki, som drar till USA, HALLÅ!? Jag då?! :O


Nä... nu ska jag vara duktig o fylla på pellets.. det är faktiskt jobbigt!

(saknar han)

Meningslöst inlägg....
överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    att fylla på pellets är kewl som satan. ;P men vad gör du ikv tills sundsvallsfolket kommer?

    2007-07-13 | 13:44:08
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: