S A N N A . D

Ordbajsning...

onsdag?

Kategori: Allmänt

bleh.

Jobbig dag, men himlans va glad jag blev när jag läste detta:

"Läste precis Sanna's Blogg och vart åter igen tokglad över att ha nämnts på en liten rad. =))
Är det någon jag kommer sakna & redan saknar från kära Ls, så är det goa Sanna! <3"

Holma ditt charmtroll ;) <3

Har jobbat 7-15:45, funka fint, lika lita att göra idag som de tidigare dagarna..
så jävla tråkigt men då kan man passa på att plugga medans, hehe.

Gick f ö bra idag, en gång till på tisdag o en gång till på onsdag ^^

Nu är finast påväg till elstockholmo, orättvist!
men men.. Hoppas dom får det kung, vilket dom lär få!
Skönt att få det lite uppklarat igår, även om konsekvensen blev liite sömn ; )

Allt verkar gå min väg just nu, så snart smäller det väl till så händer det nå skit,
det vet vi ju sen förut, aldrig ska man få vara riktigt glad/lycklig!

Jae.. inte mkt att tillägga..

"Ain't No other Man"

överochut.

Kommentarer

  • Holma säger:

    Åh, vännen!! Vad glad jag blir över att ha gjort dig glad! :') <3 Saknar dig!

    2007-07-11 | 23:33:09
    Bloggadress: http://mariiaah.blogg.se

Kommentera inlägget här: