S A N N A . D

Ordbajsning...

21:53

Kategori: Allmänt

ligger uret på..

Min dag har bestått av att packa, tvätta,
jaga getingar, Haft besök av Lejpan, fått papper
och karra av min pappa ^^,
Har även vart o handlat och gjort helt underbart goda
tonfiskwraps! ja, jag behöver ju inte överdriva, men dom
var fan goda alltså! vill ni ha recept?
hur mkt man ska ha av allt får man väl bestämma själv.
Tonfisk, creme fraishe, gurka, paprika (grön o gul), sallad o rödlök
Blanda tonfisk o creme fraishe till en smet, smaksätt med salt
peppar och Självklart vitlök!
sen äre bara att strimla resten o lägga i sin wrap.
Själv hade jag fullkorn, bara för jag är så jävla nyttig.. hmmpf..

Har man suttit på huk över en flyttlåda halva dagen och resten av
dagen suttit på en hård stol eller stått med händerna ovanför
huvet i tvättstugan så kan jag lova att tillochmed min säng kommer
bli skön ikväll. Det är bara en sak som fattas ; P

Imorgon.. har jag inget planerat. förmodligen sporthallen med therese
om det blir fint väder, annars ingen koll! packa ?

Håller på att få alla bilder av Mattias från NoF A, haha, helt sjukt,
man riktigt ser på bilderna hur slut man är!
Tur man är vältränad! haha

näe..  jag ska ta o dricka lite bubbelvatten o lägga mig i sängen tror jag ^^

wohoo, sms : D

förresten... SOMMAREN ÄR HÄR! <3

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    jag tror att det skulle bli bästivärldenAB om man hade med avokado i smeten. ^^,

    2007-06-13 | 15:07:02
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: