S A N N A . D

Ordbajsning...

packapappaskappsäck?

Kategori: Allmänt

Nej.. men packa sannas flyttlådor..

Det är ungefär vad som står på schemat idag,
och leta fram ett busskort! haha :)

Men om jag ska börja packa, betyder det att jag måste
börja med köket.. som i sin tur betyder att jag måste
diska.. och det orkar jag inte just nu... så det får vänta lite.
Tror jag ska se vad Linut eller nån hittar på först? Jobbar alla?

Igår dog vi ju av som jag skrev.. jag gick o la mig o skulle vila
i cirkus en timma.. somnade vid halv sju och klev upp 20:24.
Grattis sanna, väldi duktigt gjort..
Resten av kvällen var lugn, spelade TV-Spel, ibland har jag lust att
strypa den där förbannade Mario, det är inte för intet det finns
bitmärken i doskabeln... Sen kollade jag på LejonKungen.. mys ^^,

man kanske ska ta en promenad idag? vara lite duktig liksom?
Känns som det var ett tag sen, haha! måste få tag på någon att gå med
eller en Mp3 först.. kan inte gå helt tyst inte.. funkar inte så!

Ur&Penn skall också besökas för att förkorta min finfina klocka som jag
fick i studentpresent :D

Veckan är helt oplanerad.. sista hellediga veckan. sista veckan i sundsvall
också.. Så jag vet inte, ska man sitta i stora staden o insupa allt man
ser för att komma ihåg hur den ser ut? HAHA, näe!
Jag ska umgås, så mkt som jag kan! Och packa.
Sen har jag ju kommit fram till att jag är väldigt mkt ledig så jag kan komma
hit när jag vill! Bara jag har någonstans att bo, men krisar det har jag ju
alltid min moster i Tunadal så xP

Jobb i September? skullle behövas.. I Sundsvall,, tips?
Jag jobbar på samtrans tills den sista Aug. Men jag är ledig på min
födelsedag, det är najs ^^ den är om två månader o en vecka.. naajs!

Metaltown o Pierpressure närmar sig också, jag o Sandra kommer kicka ASS.
Hur kul som helst kommer det bli! jag o min favoritRäka ;P

funderar på att lägga upp lite kort.. men .. njaaa ^^,

Jag måste iaf börja min dag med en dusch! det är ett som är säkert!
Så det blir härnäst!  tihi

ciaobellaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: