S A N N A . D

Ordbajsning...

She's back!

Kategori: Allmänt

In buissnes..

Nu är jag tillbaka i Ånge. Har varit i sundsvall..
Plockade ur lägenheten igår, det skar i hjärtat, men inte alls lika
mkt som när jag och Lina stog på Spar på kvällen och skulle hyra
film, så frågade hon postnummer när hon skulle lägga in mig i datan.
Jag visste inte alls vad jag skulle säga, men vi kom fram till att det är
ju faktiskt 841 34 nu.. ÅNGE... Haha, är nog bara jag som bor i ånge
och hyr film på Spar i Granlo. Eller ja.. ursäkta. Hemköp.

Anyways. Det har vart bra dagar. Söndagen o måndagmorgon var bäst :D
När vi plockat ur lägenheten skulle jag fördriva tid tills lina slutade jobba..
21:30! men det löste sig ganska bra. Följde med Pappa o Inger till Mickes
lägenhet, plockade ur den o så. Han ska också flytta. Fast bara till Skönsberg..
Sen åkte vi till birsta. Och när dom skulle åka hem, så gick jag över till mamma
o Perra. Dom var också där. Blev kvar bra länge.. Toookont i fötterna! men jag
hade trevligt. Tur att min mamma o jag har sämst humor!
"Turkisk Suguk" och "Store Klaus" tror jag visst vi hade väldigt skoj åt på Willys!
Finns kort på min mobil! kanske kommer upp nåt framöver :P

Skulle med 21.33 tåget förut. Men det blev inte av. Så jag fick åka 23:40 ist.
Hehe, förklaring är onödig! right Lina? ; )

Imorgon börjar jag 15:00... Klockan står ställd på 10:00, jag menar, det kan ju
faktiskt vara finväder, då blir det ut o steka! men eftersom det inte alls
verkar bli så så får jag hoppas på regn så jag kan ligga i sängen och titta på
en bra film o mysa tils jag börjar istället! Men jag har ju också lovat mig själv en
promenad imorn, så det börjas nog med det! och plocka ihop allt jag har fått
hit till mitt rum. Har hunnit få liite ordning nu sen jag kom hem faktiskt!

Ja.. Jag har säkert missat att skriva massor av saker.. men men, jag är trött nu!

Jag åker till göteborg på fredag :D
Men jag är även åter i sundsvall redan på måndag över dagen.
Och den är så gott som planerad!

Jag saknar redan.... <3

Dagens...

...humör:
trött men glad
...mat: Berras fisk!
...dryck: citronvatten
...känsla: pirr!
...tråkigaste: tåget - haha!
...bästa: Lina !
...behöver: närhet...
...inställda: staden...
...nytta: promenad till Spar?
...köp: Ramlösa - granatäpple
...mys: alldeles ensam alldeles snart...

på tal om mys är jag ruskigt myssugen...
Nu blire film o sova!

Natti!

SANNA

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej! Jag har länge sökt efter receptet på Berras fisk o fick nu din sida som träff. Skulle du vilja/ha lust att dela med dig av receptet???
    Vore dig evigt tacksam isåfall.
    Hejdå och ha det så bra, hälsning från Malin

    2007-11-06 | 12:49:28

Kommentera inlägget här: