S A N N A . D

Ordbajsning...

trött

Kategori: Allmänt

image130
Sleepy indeed.

Spelar ingen roll vad jag gör, toktrött ändå.. Sov två timmar på em igår,
då kunde jag ju självklart inte somna på kvällen.. så jag blev vaken ett tag.
vilket resulterade i ännu en trött dag på jobbet.. men det var lindrigare
idag än igår.. hade inte tid att vara trött idag.. typ 13 på kö hela tiden, ett
tag hade vi tillochmed 20... varför och vart skulle alla åka idag? :O

Jajaa.. Börjar dra ihop sïg mot en sundsvallsresa. det känns bra.
Jag jobbar imorn o på torsdag, fredag blir det förhoppningsvis grillning
med Sandra, o kanske Malin? Lördag blir det sundsvall o gratta lillkusin,
emma fyller nästan stoor tjej ; ) tillbaka hem för att jobba söndag, och efter
jobbet på söndag blir det sundsvall igen, men då stannar jag ända tills på
tisdag! Om inte onsdag, börjar inte förrän 15 då så går det nåt bra tåg så!

jae.. Har inte mkt att säga.. Jag gillar det mesta som flyter runt i mina
tankar just nu.. men det finns vissa frågetecken.. vissa gåtor..
meeen som man säger, allt löser sig.. med tiden antar jag.. hoppas jag!

Idag har jag haft en sån dag när jag har velat göra nåt men inte riktigt
kunnat.. jag slutade jobba o åkte o hämta lillasyster på fritids. For hem
och hjälpte mamma att laga mat, steka pannkaka är jag en hejare på!
Synd att det är så rackarns äckligt bara... Sen tänkte jag att jag skulle gå
ut och gå lite! slängde iväg ett sms till sandra, men hon hade telefonen av..
jahapp, tänkte jag, jag kör väl lite bil med mamma då! neh... ingen barnvakt
till matilda så det gick inte.. Perra är i stan o donar.. tar med sig min dator :D
Då ringde jag hem till sandra o tänkte tjata med henne, eller få låna hennes
cube, men inget av det funkade nå vidare, cuben var utan batteri.. och sandra
verkade också vara det : P så det blev inge av...
Har iaf hoppat studsmatta med min syster.. det är så sjuukt jobbigt! haha! men kul!

Imorn blir det promme, varesig sandra vill eller inte! jag är inställd på det,
en lång en, och en snabb en! Jag skaaaa träna i sommar, jag lovar ; P

Har även vart o handlat mat tills i kommande vecka med mamma, hon går
ju på semester på torsdag och efter helgen så lämnar hon mig, lillebror och
huset alldeles ensamma i en hel månad. Feel free to come and visit ;D

Nwä.. nu ska jag äta en kubb... läskigt gott !

Nu blev jag sugen på att spela Kubb : O

Bloc Party-Hunting for witches


herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: