S A N N A . D

Ordbajsning...

Angling, Jobb, Fylla och Framtid

Kategori: Allmänt

Angling, Jobb, Fylla och Framtid

Ja det är väl vad jag har funderat på och vad som hänt sen senast jag skrev.
Vi börar med Anglingen, Lag Bakslag : Sanna, Lina, Malin, Malin, Elin, Agge, Evvis o Linda.
HaHA! Fan va bra det gick.. två mörtflagg på hela dagen, men det var ok. Himlen sprack upp
och solen kikade fram. Trevliga grannar som hjälpte oss med elden (ja, akta sveaoverallerna nu!)
och bjöd oss på mat, hehe :D
Det enda och största problemet den dagen var att jag skulle till ånge, men inte mina kära vänner,
det var både att de inte ville, och att det inte funka så bra med varken skjuts eller ekonomiskt med..
men, ja, jag hade skoj ändå! Kom hem och åt mat med mamma, tog en taktikvila för att sedan masa mig
iväg till David min broder och grabbarna (Tobbe, Rickard, Hasse, Emil, Acke, Jens) för att fortsätta kvällen.
Nile City, Grogg, Varm trocadero, Mittlandia, seksprat, ÖL, nakendans, sura miner och Percy tårar.
Så kan jag ju sammanfatta det hela lite, men det fattas mkt... ni skulle varit med.. hehe. Har bevis på allt ;)

Nu är det lov. Ja. .. det betyder jobb. jobbade första dagen igår, en riktigt lugn och härlig eftermiddag..
15-23, skönt pass! jobbar 14-22 idag, självklart får man då en tandläkartid kl 08:50... TACK!
men men, sista gången, Skönt!! Nu är det klart! finns väl bara en nackdel och det är att from nu så blir
det till att betala tandis.. men jag tänkte slippa gå dit nå mer.. ! :P

Jobb får en osökt att tänka på framtiden.. Vad ska jag göra!? Nu har jag panikångest!
Jag sa det på jobbet igår, att jag hade panikångest över studenten.. Då skrattade Jens och Anders
åt mig och satt o sa för sig själva "ja tänk om man fick ta studenten igen, det ´vill jag göra!"
Då slog mig tanken att det kanske inte är så farligt ändå.. Jag har bestämt mig för vad jag ska göra i sommar,
hade liksom inga andra alternativ, så det blir bye bye Granlo. men inte än :)
sen vet jag inte, och det stör mig nog inte längre, för jag vet innerst inne, att jag kommer inte fastna i nåt
tråkigt arbete och bara tänka på att göra nya andra saker, jag kommer masa mig framåt, om det så ska
gå sakta... Bara jag inte fastnar!
Träffade en tjej på mittlandia i helgen.. som flyttat, bara sådär. Det ska jag också göra. Och min brors
nuvarande hemstad lockar oerhört, fixar jag jobb där så drar jag direkt, om det så blir kassa på ica.

En sak är säkert att bor jag fortfarande i Sundsvall eller Ånge när jag är 25, då blir det drastiska åtgärder!

Ja. så är det. Jag kommer väl ångra att jag skrev det här en vacker dag kanske, men det är såhär jag
vill att det ska bli nu. just precis i denna stund. Har ju precis ringt ett väldigt viktigt och avgörande samtal.

ja. det var väl det. Fortfarande lockar båstad, hultsfred, lindesberg och thailand i sommar, men det löser jag ;)
Man sitter o kollar på resor, läser om folk som åker bort, länge. Tänker inte på någonting ett tag
bara har skoj och tar dagen som den kommer.. varför gör inte jag det? Varför tänker jag så mkt framåt
och oroar mig för framtiden? på både gott och ont, det slutar jag nog med nu.
Jag säger inte att inte är den som är impulsiv och så, det händer, det kan jag lova ;) men ändå...


RÄKAN KOM HEM FÖR FAN, jag har tråkigt. 


snälla, börja resonera så jag förstår, jag blir snurrig och ju snurrigare jag blir, desto dummare blir du...



 - ensamheten är trevlig att hälsa på, men inte att stanna hos en längre tid -

Över och UT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: