S A N N A . D

Ordbajsning...

Blåöga

Kategori: Allmänt

Bl??
Klockan, Ögat, Bulan, BEWLAN, tiran....
Ja säg vad jag inte har blivit kallad? haha, som ni kanske förstår
så har jag dragit på mig ett blåöga! En rolig liten incident!
HAHA ! Brottades o Busade lite med BroderDave i lördags.. och
det slutade i tårar, av Skratt!! haha! hualigen.. sånt som händer..

Annars har mitt sportlov vart ok, trots att jag jobbar varje dag..
Utom EN dag.. Var ledig i torsdags, då var jag i älskade älskade
Leringen och körde skoter o lillsyrrans minifyrhjuling, sååå roligt :D

Jobbat hela helgen, men har ändå unnat mig att umgås med grabbarna.
Både fredag o lördag. I ferdags satt vi hos tony, boysen spela Buzz
och jag o sandra E o sandra J kikade på , sen blev det massa annat
skoj också! Lördag var det partey i Bollan hos Sandra o Lars, det var
också skoj! Jag gillar att vara omgiven av trevliga människor!
Vilket jag har varit mesta tiden av lovet! Och absolut förra helgen och den
här helgen som var. Har såklart saknat er flickor i stan.. men Ångegrabbarna,
Går inte många sekunder mellan skratten då man umgås med er!
Även min PiratKompanjon, SANDWA! the one and only captain tractor!
Det är Captain Tractor och Salty Bob who rocks the world! thats it!

Låtar som spelats i helgen, som var med på tonys världsbra partyskiva;
(haha!!)
Ekkoleg
Sport
Fjärilslarvens sång
Loutimas Polka (har fortfarande inte dött av)
Rövarsången
Håll käften
m.m.

"Så räknar jag till fyyra,
en, två, tre, fyyyra, aaaah"

Haha! ja.. . . inte mkt mer att berätta.. det var ett trevligt lov!
Skönt att vara tillbaka i stan också. vissa saker har man saknat mer
än andra! åt tex en coffeehousesallad idag :D

uppdaterade min blogg redan igår, men när jag skrivit allt och
skulle spara skiten så försvann det.. LAGOMT LESS!

Jag, Sandra, Sandra, Sara, Åsa, Jessica,
David, Tobbe, Tony, Lars, Rickars, Hasse
Vi som hade skoj i Bollan :D kikade förbi några fler också som inte
var så långvariga..

-"har du börjat röka?"
-"nej, men principen av att jag gör det känns väldigt angelägen just nu.."

äh.
Roger över Roger ut

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    HAHA-HA!! xD BEWLAN.. men jag tycker om dig ändå. fast att du ringer och väcker mig om mornarna. HAGGA.

    2007-03-17 | 14:26:32

Kommentera inlägget här: