S A N N A . D

Ordbajsning...

börja träna,

Kategori: Allmänt

på friskis&svettis din jävla fettis!
höhö.

Jag har varit lite hurtig början på denna vecka. i måndags gick jag hem från skolan, med Lina :)
Sen skulle vi in på stan o fika så då gick jag malin o lina in o mötte upp malin. När vi fikat
klart så gick jag hem, fast då fick jag gå själv :P men det är skönt att vara ute o gå!
Gick hem från skolan igår också efter idrotten.. då var vi trötta ;P men jag kom hem, åt o dona lite
sen tog jag mig en promenad till stan. . skulle sola o sen ta bussen hem tänkte jag.. a, kul att
det var två pers i kö på varje solarium, det får bli en annan dag! idag kanske?

Kollade på repmånad igår, tihi, hualigen!

vårkänslorna är till baka.. för jag ägnar inte ens en tanke åt er.
varken er eller andra som jag inte har något bra för. Inget sånt ska få förstöra mina härliga
och underbara vårkänslor. Solen skiner på topp varje dag och allt går framåt, skönt!

är lite sugen på att gå ut o ta en öl idag.. meeen neh!

jae.. bandsläpp snart? kan ju hoppas.. är så less på att vänta.. Fel att bara släppa alla
i en enda stor bomb, då skulle biljetterna gå åt.. jag vill ju veta om man ska fara eller inte..
det skulle ju vara väldi väldi roligt om vi kunde fara iväg! Bara band som vi sett/inte vill se nu.

rolig period i skolan nu? nwäh! Jag har pdagigiskt ledarskap, religion och Natur o friluftsliv A..
en rolig kurs med andra ord. den startar på fredag.. kan bli spännande :D gruvar mig lite inför cyklingnen
och klättringen o allt det där.. men det blir nog ruggigt roligt! jag har ju lina med mig så jag slipper ju
göra det ensam! ;P

shoppa idag? sola idag? knäppa kort idag? plugga idag? hua jag har så mkt att göra.. men vi ska nog
kunna klämma in allt på mitt schema.. promenaden är inte att förglömmas, den dagliga ;D

Jag har träningsvärk i stjärten.. HAHA!

Nä, göra sig klar o åka upp på skolan! så ere.

Regina Spektor -. Love Affair

roger över roger ut. SD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: