S A N N A . D

Ordbajsning...

ge upp?

Kategori: Allmänt

ge upp?
Det är så jävla nära nu
Men jag tänker inte göra det. Bit ihop. Ja..
Alltid när saker och ting ligger i botten, och jag bestämmer mig för att kanske
ta tag i vissa saker (som ligger på krisnivå) så händer något sånt där litet, som
egentligen knappt märks, men ändå gör så stor skillnad.. och då tycker man att
man kan vänta ett litet tag till med att ta tag i den där krisdrabbade lilla saken..
Störandedeluxe!

Här sitter jag, en måndag förmiddag och äter kiwi och snorar. uttråkad!

Jag längtar redan till helgen, och det är inte för att jag ska festa eller något,
det är för att jag ska få komma hem till ånge o jobba. Helt sjukt att nu för tiden kan jag
längta efter att få jobba.. galet.. men den här helgen sa jag att jag skulle ta det lugnt
med tanke på allt och hur min vecka hade varit. Ok.. Knäckte någon öl i torsdags
för sällskapets skull, (ramses ;* ) fredag var det ju 80dagars trots allt.. så tillslut
bestämde vi oss då också, efter många om och men, att gå på den. Det var skoj!
lördag, HUA, va dåligt man mådde, men trots detta masade jag mig till stan och
provade balklänningar med Malin, det var kewl, jag kommer bara aldrig kunna bestämma
mig! :/ meen, men. Så kom jag ju på att jag hade lovat fanny att komma till henne, skulle
ju fira henne och carro, så ok, tänkte jag, jag kan åka dit och vara nykter.
I helvete heller. det gick inge bra.. .. Jag o malin B festade till, kul att träffa henne :D
vi åkte in på krogen, malin kom inte ens in, jag träffade roliga människor som jag inte
träffat på länge! kom även några ångebor och sa hej, vilket var väldigt roligt!
Missade bussen hem, wohoo! men sådant löser sig ju.. hemvägen var trevlig :)

ja... what's left to say..

har massa skoljobb att göra, och varje gång man ska börja är det som att knalla
rakt in i en betongvägg eller nåt.. uff..

Captain Tractor, finns inte ord.. captain o bob FTW ;D

mama we all go to hell - yeah baby yeah.. funkade några dagar, nu är det lite jobbigt..
fick en låt av Franz, funkar, rätt skön.. prova den
Clint Mansell / Kronus Quartet - Dance (extended)

ja.. inte mkt att säga... jag längtar till hösten... JA det gör JAG!

Över och Ut.

BICE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: