S A N N A . D

Ordbajsning...

hvorfor er Sanna syk?

Kategori: Allmänt

Ruggigt bra fråga!

hua, så tråkigt är det. Är i Ånge. Skulle ha jobbat idag, men så blev inte fallet.
Jag är fortfarande yr. Så här sitter jag, alldeles stilla framför datorn och gör inte ett
dyft. Fruktansvärt tråkigt.
Träffade oLLä igår, lika trevligt som vanligt! Var o käka på Knuten när jag kom fram.
Annelill henkade även på. Jag åt två slice av en barnpizza.. moget sanna!

Efter det gick vi hem till sandra o dog av en stund på hennes soffor och kollade
på Så ska det låta. Lagomt roande så där.
När vi legat av oss matkoman och var tvugna att gå på konsum o köpa snus
passade vi på att gå till david på samma gång. Alltid lika kul att träffa grabbarna.
Där satt David, Tony, Tobbe, Rickard och Hasse. Spelade Buzz o drack öl.
Jag försökte iaf dricka öl. Men hua, det gick inte.. Captain fick dem istället.

Tillbringade natten på ett snurrigt sätt, igen! allt bara snurrar.. huua!
Följa Linas råd? nja.. jag vet inte det jag.. inte än!

jae.. Ska väl kika in vad tjejerna gör ikväll om jag orkar.. annars blir det bara hemma
med tvn.. Grabbarna drar till Härnösand..

Jae..

Just ja! GRATTIS till Tobbe o Marlene som fyller år idag :D

Utlandet lockar. Blir det suckiga bandsläpp igen så bestämmer jag mig nog fan..
Men det tål att diskuteras.

allmänt less idag.

"Karma Chameleon" höhö

över och ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: