S A N N A . D

Ordbajsning...

en hel helg

Kategori: Allmänt

har snart gått..
Men inte gör det mig nåt, Det har inte hänt så mkt..
Fredagen har ni ju redan läst om.. den där patetiska kvällen, men den
avslutades med TVspel och väldigt bra musik, det var inte dumt!
Ibland är jag ganska bra.
Lördag.. Vaknade, kikade lite på 2 and a half men, mkt bra! Sen gjorde jag
mig i ordning för att åka in till stan. Åkte in och handlade, solade och åkte hem.
Kom hem och diskade lagade mat och färgade håret - samtidigt!
Sen blev det hockey, JÄVLARÖVSVERIGE! Fan va dåligt spelet.. men men..
 Resten av kvällen var kalas ^^, väldi trevlig!

Idag har jag pluggat lite religion, och mer blir det.. men efter det ska det bli film!
thats it! Som belöning för pluggandet liksom... kollade på fyra avsnitt av
2 and a half men innan jag klev upp också...

Tack till Jonathan Davies som kan göra mina dåliga dagar till bra.
Fast han kommer inte i närheten av Sandra, tur att hon ringde och piggade
upp min fredag! Jag blir alltid på bra humör av att prata med henne ! :D

ska hoppa in i duschen nu!

Längtar till Onsdag!
KoRn - Liar
överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: