S A N N A . D

Ordbajsning...

Jobbfest?

Kategori: Allmänt

Yeah,
Vilket drag det var. Jag vaknade efter balen och var inte vid mina
sinnens fulla bruk, jag var fortfarande lika skrattig som de få timmar
innan när jag var vaken. Men jag hade en kanon morgon. Den kunde
faktiskt inte ha varit mkt bättre. Längre om inte annat!

Iallafall så kom mamma och hämtade mig vid tre tror jag, hon kikade
på korten från balen, min trasiga klänning (:S) sen åkte hon jag perra
och Matilda o käka.. max, mmm! Sen drack jag och mamma vin hela vägen
hem till Ånge, vi hade skoj!
Kom hem, gjorde oss klara och åkte på den efterlängtade (Eller?) "jobbfesten".

Kom dit, fick välkomsdrink o grejer, det var trevligt. 17st tror jag att vi var.
Kvällen blev lång.. jag var självklart sist därifrån, Jag o Lotta gick hem
vid fem-tiden.. Somnade väl vid sex som det ser ut på mina sms :P
Klev upp klockan 8:40, åkte tåget som gick nio till sundsvall, HUA!

Har aldrig haft en värre tågresa.. uffa.  Och när jag väl var framme så var det
dags att gå på Gudstjänst, haha! Religionsuppgift. skoj skoj... eller?
Resten av gårdagen var great! men jag var trött! haha!

Idag då? försovit mig.. ska åka till skolan en sväng o skriva lite, sen blir det
Ånge, Jag och fröken Åström ska dit o ha lektion med småbarna imorn :D

Orkar inte skriva så mkt mer.

Studente närmar sig med stora steg. Bara tcå veckor kvar nu.. typ.. hua..
Känns ärligt talat lite jobbigt.. samtidigt som det ska bli RIKTIGT skönt!

dagens låt? jag vet inte.. Two and a half men jingeln kanske ;P

vi måste gå nuu, så vi hinner nååe <3

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: