S A N N A . D

Ordbajsning...

Lördagkväll

Kategori: Allmänt

sitter hemma.

Och är allmänt jävla skitlycklig. Ja det är jag.
Det är två saker som är lite tråkigt just nu.. att du är där borta..
och att Captain är i skottland. Men jag är glad för hennes skull
för jag vet hur roligt hon har! Det lilla aset ;P
 
Jag har jobbat idag. sen gick jag o robban o köpte hårfärg,
hämtade mat på knuten sen gick vi hem o klippte o färgade håret
på honom. Det blev braaao. Jag är kung ^^,

gick till Tony o kolla läget hos grabbarna. alltid lika trevligt!
De gick på krogen och jag gick hem .
Lyssnar på asbra musik o snackar med brorsan, skön lördag med andra ord.

nu väntar brorsans soffa och NBC på mig.

nattinatti alla vänner.

Saknar mina sundsvalls bor redan nu, när jag tänker på att jag ska flytta... :O

Hoppas lina har haft kul i nordanede!
Hoppas malin haft kul i sthlm!
Hoppas malin haft kul i sundsvall!
Hoppas madde haft kul i härna!
Hoppas agge haft kul där hon vart!
Hoppas elin haft kul där hon vart!
Hoppas Ikki fick roligare på krogen!
Hoppas Sandra har det KUNG i skottland!
and so on and so forth ;)

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    i'm havin the fricking time of my life in scotland.. sry about the txts frmo andy earlier.. he means well. ;) or, no he don't.. hes just lookin to gettin me in trouble.. ;P miss u SaltyBob!

    2007-05-06 | 04:31:47
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: