S A N N A . D

Ordbajsning...

MÅNDAG

Kategori: Allmänt

En härlig sådan

Började med en lite sovmorgon, åkte upp till skolan så jag var där
klockan tio. Skönt. Pluggade Religion. Massor!
Sen ringde telefonen och jag åkte iväg på lunch.. starkt gjort av dig,
men jag är fortfarande sur! men inte lika mkt :)
ReligionsprovTRE religioner, tyckte man hade någorlunda koll,
men icke! Hoppas det gick bra...
Åkte ner på LaStada med Madde efter provet, kollade efter studentklänning
åt henne, hittade många fiiina klänningar!
Sen åkte jag hem till Ånge. Hatar att åka tåg.. jag blir åksjuk.. Uäk!
Kom hem, åt middag, snacka skit o visade mina nya shorts för mamma ^^
Sen la vi upp balkänningen, tog längre tid än beräknat att få till så jag får hem
den hit imorgon med Perra.. Jag gillar min balklänning ^^
Sen satt vi o planerade min student, Kändes skönt. Allt är i stort sett klart,
jag satt även o sa strängt till mamma vilka bilder hon INTE får ta till plakatet!

Jag vet att Dave kommer, hoppas att han får med sig grabbarna också, det skulle
ju vara great, för Captain kan ju tyvärr inte närvara xP

Imorgon har jag NA i Engelska igen.. hörövning? eller nåt... jag vet inte..
Sen är det klassikern men jag har varken cykel eller hjälm så det blir inge av!
Istället ska Emma få försöka ge sig på att få någon frisyr av mitt dumma hår.. prova lite
innan Det är den stora Dagen.. det vill säga på Fredag.. hua va fort tiden går!
Måste köpa väska.. Imorn!

Träffa syster o bror idag, det var kul.. Min syster är sötast i hela vääärlden!
image48

Nu ska jag läsa posten sen sova.

och jag blev ledig imornkväll ^^
<3

ÖVEROCHUT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: