S A N N A . D

Ordbajsning...

mitt lilla fejs o jag

Kategori: Allmänt

- jag måste hoppa in i duschen nu men ring mig sen
- jag med, fan va äckligt jag luktar.
- afan jag me..


- vart kan man campa i Göteborg?
- campa inte i Göteborg...


HAHA, sandra my frickin love!

Har avklarat min redovisning på Religionen, skönt! Bara en massa annat
skit kvar då.. men men.. Det löser sig. Det gör det alltid.

Jag kunde inte sova inatt.. sällan? men jag tog mig till skolan ändå!
och en lång dag har det varit och än är den inte slut.
Men det känns ändå som att jag kan andas ut liiite ikväll iaf. Ska ta mig en lång
och välbehövd dusch nu!
Förresten.. igår när jag sov så länge... hua va jag drömde knepiga drömmar när jag
somnade om där på morgonkvisten.. shiiet.. Men tur att jag inte drömmer
sanndrömmar kan jag säga :P

Har fastat för curley sue, haha!  men den är fin. mys.

Min lillebror är rätt söt ibland, fast han har gått o blivit så gammal ;P

Studenten närmar sig med stormsteg.. hua.. typ tre skoldagar kvar..
imorgon, måndag, sen är jag ju som sagt borta till torsdagkväll, sen äre fredag
kvar bara.. för måndag är en såndär "städa-lämna in- repa-dag"....

kommer mer sen.
ska äta min blåbärssoppa nu! mumma!

överochut.

uppdat!

Så, nu har jag haft en bra* kväll. Ska plugga lite.. sen ska jag försöka ge mig på sängen
i tid för en gångsskull.. Och hoppas på att jag kan sova... men först kvällsröken!
och ett litet samtal med Lina ^^,

Jag vet inte ja..... jag tror det var dumt, att jag aldrig kan göra något bra...!?
Det är nog som jag o Captain kom fram till.. aldrig ska man få vara Helt lycklig,
det finns liksom inte. Inte ens en liten stund för det är alltid något som knackar på...
Jag är född på fel dag eller fel tillfälle eller nåt antar jag.


Puss <3  (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: