S A N N A . D

Ordbajsning...

roulette

Kategori: Allmänt

måndag? neeeeäh!

Men det känns så. har haft en lugn men lång dag på skolan..
enbart fylld med PAredovisningar.. undrar hur min kommer att gå
imorgon, men det är det minsta jag har att tänka på nu..

Inatt när jag inte kunde sova låg jag o kikade på min telefon och
halkade av någon anledning in på kalendern.. Låg o kikade och helt
plötsligt så ser jag att det är faktiskt bara fem veckor kvar i skolan.
Då skulle jag ju egentligen fått en härlig känsla i magen och längta
för att jag vet att snart är allt detta över.
Men vill jag det då?
Lämna alla mina klasskompisar? Lämna alla rutiner, lämna allt,
tillochmed Sundsvall. Vill jag det? Nej det vill jag inte.
Jag har så mkt jag skulle vilja skriva ner, men jag kan inte. Jag får inte.
Det gör det hela mkt svårare. Det gör ALLT mkt svårare.

Imorgon får jag i alla fall min nya telefon.. det känns ok, Den är ju inget
extra, inget värre än den jag haft, men förhoppningsvis hör jag något i den
vilket jag inte gör i min nuvarande. Inte så kul att prata med någon som
säger VA!? hela tiden kan jag tro.

Nu har det varit nytt bandsläpp till hultan igen.. och det är fortfarande bara skit.
Så det slopas helt nu, no matter what. Ser fram emot MetalTown istället.
Sen blir det till att spara pengarna och ta körkort kanske?
Så jag kan komma o hälsa på alla er i Sundsvall när jag vill sen!

jag måste städa, diska, plugga, tvätta.. tvätta håller jag på med.. så resten får vänta..
 
to come:
4/5 - Engelska NA
5/5 6/5 - Jobba
10/5 - Klipp o färg
16/5 - Mösspåtagning
18/5 - Bal 
29/5-31/5 - Cykling m.m.
1/6 - Lärarmiddag
5/6 - STUDENTEN

Plugga till NA, köpa cykelhjälm... fixa cykel, plugga religion,
Köpa skor till studenten, köpa väska/smycken till balen,
lägga upp klänningen, packa ur lägan, måla köket,
komma ihåg pengar till Natur&Friluftslivskursen, spela in filmen,



Fyfan va stressad jag blev nu... Och ändå vet jag itne var jag ska börja.

H J Ä L P.

näe, överochut tror jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: