S A N N A . D

Ordbajsning...

sista kvällen

Kategori: Allmänt

I en säng på två nätter..

Men det här klarar väl jag! Två nätter på liggunderlag på backen
är väl som en natt i min hårda säng! hua, haha!

Har lagt fram det sista som ska ner i väskan imorn, har diskat,
plockat ihop lite i lägenheten och är i stort sett redo att dra iväg.
Det enda som fattas är väskan att lägga allt i som pappsen kommer
med imorgonbitti klockan sju! hehe.. braaa där.

Dagen har varit lång, stressad.. mkt att göra.

Hade studentfotografering imorse, men jag var inte på den,
jag hade det nog väldi väldi mkt bättre än vad min klass hade det då ;)

Blir lite trist att dra iväg tre dagar.. men ändå skönt..
but why - did we never care?

Jae.. Man kanske ska ta o koppla bort allt ett tag? Bara ha samma strategi
som förr? jag vill så gärna, men jag vill ändå inte..
Det betyder för mycket ju.

Jag har även funderat på en sak nu medan jag stått o diskat.. och jag
tror faktiskt jag ska göra det. Det finns risk att jag mister någon annars..


"Let´s commit the perfect crime. I´ll steal your heart and you´ll steal mine"

Vissa har det lätt för sig, det är ett som är säkert.

Nä, imorn drar jag till högakusten.. Pissväder ska det bli men men..

BIT IHOP

det är inte länge kvar nu...

Lina! Sandwa! Hua, vad skulle jag göra utan er!

klartslut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: