S A N N A . D

Ordbajsning...

VADÅ?

Kategori: Allmänt

vadå?

"Gör du inte det så dödar jag Dig! Åtminstonne säger jag åt dig på Skarpen..."

Har varit mkt gnäll på mig i mina inlägg nu såg jag just, massa gnäll
över saker som jag vet att jag egentligen hade klarat av med en
klackspark. Så det ska bli så även denna gång!

Jag ska iväg o ha skoj i tre dagar - weheey!
Jag ska på lärarmiddag - weheey!
Jag ska på träslaget - weheey!
Jag har världens härligaste vänner! - weheey!
Jag har en alldeles speciell vän som betyder, no matter what - weheey!
Jag ska snart ta STUDENTEN - weheey!
Jag ska flytta hem o jobba för att sedan ta tag i livet o göra det jag vill och kan.

Egentligen har jag fan ingenting att gnälla på.

Jag är lycklig.

natti

Kommentarer

  • hään-cake! säger:

    aahw vilken tur stumpan! ett tag trodde jag att jag var den enda som läste den ;D sjukt snygga kort från balen förresten! ;)

    2007-05-29 | 02:17:18
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Emmish säger:

    Hej! Hörde du skulle ut och campa i natur och frilufslivs kursen! Ha så skoj:) Var i väg på det där jag med ifjol! Det var bara ful väder och kallt!:(
    Och snart tar du studenten.. fan vad skoj:D
    sköt om dig! /kramar grannen i stöde:P

    2007-05-29 | 16:47:05
    Bloggadress: http://liiindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här: