S A N N A . D

Ordbajsning...

champion sound

Kategori: Allmänt

yepyep, ni förstår rubriken senare..

Varit barnvakt mellan 14:30 och 22:15, funkade.
Vi tog en promenad fram till mamma på jobbet. Har klippt o färgat håret
på brorsan. Lagat kickassGOD mat. Städat nere, mitt rum och Matildas rum.
Slagit in paket med mamma, lillasyster blir ju STOR imorn !
Har även kollat in den där råttfilmen med brorsan just, vill inte skriva vad den heter
för jag kan inte en gång på hundra stava den rätt. Men den var bra iaf !

Älsk är ute på krogen o ränner, för Robin fyller år idag (grattis!), och jag är faktiskt
avis ! sjukt längesen vi var ut på en onsdag nu, tänk tillbaka på förr, shit, galet !

Imorn iaf blir det en tidig morgon. Ska väcka syster med paket - o tårta !
Sen måste jag ringa körskolan efter som Kjell aldrig ringde upp mig ! !

Just ja, jag pratade med Mikael förut igen - HAHA ! säger jag bara! Jag är nöjd !

Tänkte avsluta med filmen till rubriken. Såg videon på tv härom dagen och jag tycker
det är grymt !



Javisst.

Känns att jag gjort lite nytta idag. Det är alltid bra.

HejDå! o NattiNatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: