S A N N A . D

Ordbajsning...

I'm back!

Kategori: Allmänt

Yes I am.

Bloggen fuckar men jag tänkte att jag skriver väl lite ändå då.
Sen senast har jag varit på infomöte, åkt bil med Agge o Lina
hem till Ånge o grattat mamma. Ätit god mat. Kollat på film hos David.
Lördag morgon, då åkte jag, mamma, therese, anette o lotta med Perra
till Sundsvall. Där hade jag o mamma grejat en hemlis och sedan gick
färden vidare mot Stockholm. Jag orkar egentligen inte berätta så himla
mkt om resan, men när vi kom fram gick vi på LB's tror jag det hette, (?)
hittade även folk man kände. Fredrik kom också o sa hej o hann svepa en öl,
sen bar det av till båten. Åt sjukt god mat och resten
av kvällen/natten/morgonen blev det Sahara Hotnights o grogg.

Jag tänkte gå o lägga mig snart för jag har ett dyngs sömn att ta igen.
Inte kan man sova på en dygnskryssning inte. Nej inte jag.
Jag blev bjuden på SPA på söndagmorgon klockan nio, så jag hade det
väl inte såå himla dåligt ändå, med tanke på tillstånd. HaHa!
Det var iaf en KANONRESA. ~350 bilder, det är inte dåligt. kommer väl
kaaanske upp nån senare. En film på sahara också kanske. U never know. . .

                                                 TACK MAMMA <3  (o grattis i efterskott)

Jag har haft min första dag på mitt nya jobb idag. Kändes bra. Jag känner
míg redan ganska säker på sökprogrammet och jag tror kursen (kommande
två veckor) kommer bli riktigt rolig tillsammans med de andra sju som börjar.

Ja.. tillbaks till förra inlägget. Jag har ju då fått jobb. Och så Vann
vi budgivningen på lägenheten jag o mamma så i December flyttar jag in i
min alldeles egna etta. SÅÅ skönt! Ska tapetseras o så men det går fort.
Vill flytta nuu.

Hälsade på hjärtat förut. Inte träffat hanfleera dagar ju, himla
mys måste jag säga ! Tråk med träningen bara :P
BK vann f ö sina båda matcher i helgen! Mäkta glad man blev när man läste
det i tidningen efter alla* förluster. Som mest berott på oflyt etc.
Läste även Malinos blogg förut. haha, innebandyfruarna, right? ;)

Nä nu blire en dusch sen natti! ska ju upp tidigt imorn igen.
Jobbar mån-fre med kursen, lör blire café o sen mån-fre igen. Hua.. hur ska
LATA sanna orka det? Jaja. Det blir nog bra.

Btw så tränar jag gratis nu.. så nu kanske man ska ta o ta upp lite träning,
det behövs ju om man säger så ! Och nu har jag ingen anledning till att
inte göra det heller för för det första så är det gratis, och för det andra
ligger det vägg i vägg med jobbet. Så man skulle ju kunna slå två flugor i en
smäll varje dag. Meeen, ja.. som sagt. Så jävla lat som jag är så får man väl se.
Jag vill ju ha någon att träna med också.. Någon som är på?

Jag fick världens bästa sms i lördags ! Sådeså <3

Hejvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: