S A N N A . D

Ordbajsning...

jack penate - torn on the platform

Kategori: Allmänt

många som gnäller på att jag aldrig skriver,
men det är aldrig nån som kommenterar ändå så det är inge kul att skriva ; P

Jag är ju då som sagt i sundsvall eftersom jag jobbar på mitt nya jobb,
bara längtar efter lägenheten som snart blir min, alldeles lagom till jul. 
Ska bli himla skönt. Skrev f ö på papperen idag. . . !

Har spenderat mkt tid hos proppen min. Carina är så himla snäll  !
Jag har fått en egen handdukskrok ; ) tihi

I helgen har jag jobbat.  Var på cafét i lördags. Himla kul, rekord igen  !
Det är kul att jobba när det händer saker, men man blir fan helt slut.
Åkte hem till jocke sen och kollade på film med Carina resten av kvällen för
grabbarna satt i köket och spelade spel, jag är ju inte ett så stort fan av det.
Jag som alltid förlorar i yatzy också.. SÅ JÄVLA DÅLIGT SPEL ! jaja..

Söndag var älsk i fränsta och dömde hela dagen. Så jag tänkte passa på att
sova ut när jag hade chansen men det blev inte länge. Vaknade strax efter 11.

Vid tre åkte jag med Carina på City-Granlo matchen. Janne joinade också efter
ett tag . Skitkul match att se ! Det var också himla kul att det var puplikrekord !
Spännande o så.
Sen bar det av till Sparvhöksvägen och vänta på jocke ♥ och sen blev det mys o sova.

Idag har jag jobbat, varit o ätit med mamma perra matilda börje o maggan, och nu
sitter jag hemma hos Lina o Agge är här o ja.. vi gör inte så mkt : )

18 December - WOhooo !

Ja.. huvudvärken sitter i. Har gjort det i en vecka nu. Trodde måndag o tisdag att det
kanske kunde bero på kryssningen. Men det släppte inte och det sitter fortfarande i .. . . .
så jag får se vad som kan göras åt det. Dricka massa mer vatten ?

Hmja.. Jag unnade mig en hudkräm och en ansiktskräm idag. Behövdes.
Och TACK PAPPA för konsertbiljetten ! Det blir kanon det där ! Trots att Aggut inte kan följa : /

Mja.. har inte sååå mkt att skriva. Det är lite mkt nu innan jul o så. men det ska
nog gå bra det mesta. Det känns ändå skönt att ha något att göra nu på dagarna mot för
när jag var arbetslös. Man blir ju inte förslappad iaf !  huh !

Och JA, jag SKA börja träna. . .

nwä,, överochut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: