S A N N A . D

Ordbajsning...

jorru

Kategori: Allmänt

Snart är min andra och sista utbildningsvecka slut.
Himla skönt men ändå himla jobbigt ! Nu ska jag klara av allt själv !
Helt ensam, mot alla kunder, glada som griniga... tur att man är Bäst
så att det kommer gå kanon ! hrrmmm..

Och jävla pissväder. Det toksnöar ju ! Hela dagen, meen det är ju lite
kul också, så vi får mer snö ! Jag längtar så sjukt mycket efter att få
åka till stugan och åka skoter nu. Eller att åka pulka !
Det kan vi väl göra någon kväll? Jag kan ta med mig mina täckisar m.m.
efter onsdag när jag varit hem , då är jag redo för utelek ;D

Nu tänker jag gå upp och ta en riktigt lång och varm dusch.

Dagarna bara går och går, snart får jag min lägenhet ! JAG LÄNGTAR !
Jag får börja med att julpynta, det bli skoj !

Ska jag vara ärlig så tror jag inte riktigt på det....


pluh !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: