S A N N A . D

Ordbajsning...

ok då.

Kategori: Allmänt

Tänkte lägga upp The Bird and The Worm videon, men den
var så jävla ful. Så jag skiter i det. Det fick bli den här ist
Ill Niño för Dig och Mig Sandra. Där var Vi. Precis DÄR!
Längst fram också !


facinerande!  (Dock inte lika facinerande som min favorittrummis William Blackmon
i grindcorebandet Gadget - sådeså!)


Här var vi också. Men längst bak, och inte gjorde det nåt. För ljuseffekter o allt
blev ruggigt bra !  (Om inte jag varit ruggigt sämst och glömt min kamera hade jag
kunnat lagt upp mina egna filmer, men eftersom jag bara hade min mesiga
mobiltelefon med mig så blev det inte så. Önskar ni kunde varit med !)

Slayer - Raining Blood



Såg även dessa Småpojkar som med tanke på sina ynka 15år är galet duktiga!
Strum und Drang - indian



Vi såg ju såklart många många fler. Men nu är jag trött o ska sova.  . . Men jag
kan ju iaf skriva ner dom!
Slayer, Machine Head, Ill niño, Entomed, Meshuggah, Raised Fist,
Cult of Luna, Hardcore Superstar, Sonic syndicate (?) och Sturm und Drang.
Thats it tror jag. Men det är bra gjort på en kväll, som höll på att sluta i katastrof!

Sandra, jag kommer ner o festivalar med dig ! Och dricker Cherry Coke ♥

Åh jag är sämst på att sova.

GodNatt!



uppdat.
Blev nostalgisk

Buller
               

Panic
image259   
     image261 oklickbar för vi är så snygg!

Hultan 06
           

           

                 

Finns mer men det är censurerat :P

Nä. NATTINATTI

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    Cherry Coke FTW! sa jävla mumsigt. decker. jag kraver ett handskriver brev - NU! med en massa skvaller i. :) PORR

    2007-11-04 | 17:25:17

Kommentera inlägget här: