S A N N A . D

Ordbajsning...

blogg.se

Kategori: Allmänt

suger hästballe. Typ.

Idag har jag varit så fruktansvärt uttråkad hela dagen.

Jag skulle ju ha en så kallad "sovdag" idag tänkte jag. Har ju faktiskt klivit upp
relativt tidigt i över en veckas tid så jag tyckte jag var värd en riktig sovmorgon.
Jag hade planerat att sova till ca 13, kliva upp, gå ner o äta frukost/läsa tidning
och sen gå upp o lägga mig igen o kolla på film/tv-serier hela dagen. Men nej.

Agge skickade sms klockan åtta som jag vaknade av.. Bleh! Men somnade om.
Sen skickade hon sms vid tio igen, jag vaknade då med men då svarade jag inte
utan bara vände på mig och försökte somna om. Sen klockan halv tolv, då
ringer mamma o säger att hon pratat med Johnny och tyckte bara att det var att
kliva upp och ringa och göra något av dagen ändå. Så jahapp, jagk lev väl upp då...

Fast inte direkt. Eller ja.. det känns som jag knappt klivit upp på hela dagen för
jag har suttit på mitt rum mesta delen. Jag har sökt jobb idag.. hua.. det är svårt..
Sen har jag donat med det där förbannade facebook. Har ätit middag.. Fixat bilderna
från i helgen. Målat naglarna. Klippt håret och gjort en fläta på min syster...
och åkt på bankomaten framotillbaks. Det är fan allt alltså... duschat har jag gjort också..

Jag längtar i alla fall tillbaka till stan. Redan. Jag har hittat en lägenhet jag vill ha.
Flera lägenheter jag skulle kunna tänka mig. Och en katt som jag vill ha. Och en
massa jobb som jag också vill ha.

Imorgon blir det körning på fm. Sen jobbsök. Och sen då? Vet knappt vad det är för dag..
men mamma slutar relativt tidigt så har jag tur så kanske jag kan köra lite.
Fast syrran ska väl på dans o mamma ska säkert också träna.. jag kanske ska
ge mig på det jag med. . . hmm.. Nja.. Fast nu kan jag ju iaf skylla på att ekonomin tryter.

Vemdalen?

Btw, FRIGGIN LÄSARE! kommentera någon gång! Jag vill ju veta vilka som läser!
Har nästan alltid lika många läsare och jag vet en bråkdel som läser min blogg.. säg nåt!

Ja.. så har vi lite bilder från helgen som var, med andra ord, myspys hos Lina i fredags:

              

eftersom blogg.se som sagt suger, och allt går apsakta här ikväll så kan jag inte lägga upp
så många bilder från helgen. Jag vet inte om jag ska ta det som en bra eller kanske t.o.m
en dålg sak? hrrmf!

Anyways.. här är en bild på den lilla lilla snö som kom, men ack så glad jag blev! Jag har gjort
årets första snöboll! Och ännu gladare blev jag när jag klev utanför dörren hos Jockis dagen
efter och det fortfarande låg lite kvar, Jag vill ha vinter ju!

Men Bajs. Det gick inte heller... jaja.

Om intressersmurfen f ö skulle vilja ha något intressant att anteckna så kan jag ju alltid
berätta om att jag aldrig haft så korta naglar i hela mitt liv - Det är jättehemskt !
Jag bet av någon väldi konstig och fruktansvärt Dum anledning av dom igår. Allihop. sjukt.

Jag vill gå på bio.. Det är flera filmer jag vill se; Supersugen, Bourne Ultimatum,
Sicko och The Kingdom. så ja.. får se om det blir någon på bio iaf..!

Jag borde plugga teori.. men det kryper i körnerverna.. vill ut o köra! Fast jag vill köra
mammas bil. Den är bäst! haha, lillbrummen som man kan köra överallt med!

nwä.. ska väl sluta skriva någon gång. Har inte så mkt att säga, mest tomsnack som vanligt.
Öhm.. En dagens låt kanske?



Natti Natti folks!

Jockis, jag saknar dig! Och såklart tjejerna!
Och ändå mest av allt SANDRA! Kollade på dina bilder förut på bilddagboken.
Jag måste komma o hälsa på dig! Längtar som en tok! Får se när det blir bara!
Hoppas det går bra / bättre för dig där nere nu! Och att du druckit öl ; )

ÖVERUT.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    KOMSI! ffs. saknar dig galet mycket. haha, det har blivit ol.. menduvet, har inte DRUCKIT OL an.. ^^

    2007-10-18 | 16:56:36

Kommentera inlägget här: