S A N N A . D

Ordbajsning...

fuckoffanddie

Kategori: Allmänt

du är för ful för mig och din morsa går för en hundrig!
haha, Torkel ftw!

Ska börja med att Välkomna Lina och Malin hem till kalla Sverige - Välkomna!

Jah! Så har det gått en hel helg!
Angelica aka Agge har vart här o hälsat på.. och hjälpt till att förstöra min hälsa !

I Fredags jobbade jag till 23, då gick jag ner och mötte upp Aggut vid tåget,
det konstiga tåget med finnar på. huh! Vi gick hem , skulle bara ta nån grogg, för
att liksom... Men det slutade i flera.. satt uppe för att inte väcka alla i huset!
Andreas kände sig ensam och kom förbi en sväng. Han fick det om han lovade att
vara tyst och inte väcka mina syskon - men han är ju tystast i kommun.. eller?
Börja med att halvramla sen glida ner för trappen osv.. haha! Rolik!
Vid tretiden skulle jag tippa på, lessnade vi lite.. Så vi bestämde oss för att våldsgästa
Steve! Fast han var ju vaken och bjöd in oss, så våldsgästa är väl fel ord att använda då!
Vi lyssnade iaf på musik o dona på. Drack Upp vårat vin jag o Agge. Det som smakar
karra. Och har en "neonrosa färg" haha. Slisk!
Andreas beslutade sig för att gå hem och jag o agge gick o hälsa på erik o olle.
Det var ju himla skoj, sen bar det av hemmåt ! Låg i säng vid 05:30 nån gång.

Lördag.. Hua, Längesen jag mådde SÅ DÅLIGT. Men men.. upp o jobba!
14-22... Agge kom vid 16 tiden o gjorde mig sällskap.. För jag är ju himla rolig när jag jobbar,
allra helst när jag har APMKT att göra hela tiden.. det tog ca en timme för mig att äta upp
min kycklingtallrik... mums med kall mat...

I alla fulla fall så slutade jag klockan 22. Då gick vi hem. Gjorde oss klara o dona, sen gick
vi till stackars Steve som suttit ensam och (förhoppningsvis) väntat på oss!
Men han tröttnade och ville sova så jag o Agge snåla åt oss lite skjuts bort till Tommy, i den f ö
äckligt snygga bilen! Var lite läskigt att sitta på fel sida men ^^
Ja.. o där blev vi till imorse nån gång. Det var jag, Agge, Tommy, Canna, Jim o Dimman.
Det dög.

Kom hem, åt mat, slocknade!

Dagen idag har vart lång. Agge lämnade mig. Himla ensamt o tråkigt nu.. Sen har jag jobbat,
igen! 14-22... meeen, lite pengs.
Har bokat resa till Mariehamn idag också! Den 17/11 åker jag, mamma, pia, therese, anette
o kanske nån till med cinderella till Mariehamn o tillbaks. Kan bli skoj. Yngst är man..
men ändå! Sahara Hotnights är ju på båten så det kan nog bli rätt bra drag om vi vill !

Har även en massa bilder från helgen. På mig o Aggut, på andreas i gungan,
andreas i minihandskar, grabbarnas bravader hos ymmot osv. Agge har även en fin bild
på mig andreas o steve i snyggaste mössorna... ever! meen, jag har inte klurat ut vilka som
får komma upp än så det kommer väl framöver antar jag. När jag smält den här helgen!

Imorgon blir en tidig morgon. Skönt det med! Ska göra lite nytta tänkte jag
Körning på tisdag inbokat, annars är det inte mkt fram till torsdag då jag åker till stora staden
förhoppningsvis o sover hos jocke! För på fredag är det ju kalas för Lina :D
Hon fyller stortjej på torsdag! Och Elin på onsdag !

jaa.. Har egentligen massor att skriva, men jag är helt knäckt, så jag skiter i det
o sover istället! Jag tror att det blir bättre.

Tack för en kanonhelg Agge!

smakprov på våran groggfjortisfylla:
image241     image239     image240

fyfan va snyggt.

Natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: