S A N N A . D

Ordbajsning...

HaHa!

Kategori: Allmänt

Nä.. jag sover inte än... fastnade vid datorn.. sällan!
Och det börjar kännas i mitt huvud, för jag har nämligen inte
på mig mina glasögon.. jag har tappat bort dem.. 8)

Jag är Kär ! I Corey. Ja det är jag. Så det så.

Nu ska jag nog sova.. annars kommer morgondagen bli
precis lika dålig som idag. Och det vill jag ju inte.. . .
Men bara tanken på att jag kunde ha åkt till Sundsvall
imorgon kommer att gå mig på nerverna hela dagen, så det
kanske är lika bra att sova bort den ändå?

den som lever får se !



NattiNatti - punks!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hur är Sanna själv? Är hon bra på att kommentera när hon läser andras inlägg??! =P Jag tycker iaf att du ska se till att vara hemma nästa gång det är party i Ånge!!!

    2007-10-18 | 09:43:54
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se

Kommentera inlägget här: