S A N N A . D

Ordbajsning...

In My Time Of Need

Kategori: Allmänt

. . . .


Jag har lärt mig något nytt idag; tårar kan aldrig ta slut.
(där använde jag förresten det där tecknet som Ahrtzing sa att man i stort
sett aldrig använder... pfh!)
Om det nu ska vara nåt bra att ha lärt sig. Men nu vet ni det.

Stängde av datorn förut. Men sen kom det upp andra tankar,
så jag tyckte att det var lika bra att sätta sig här och skriva lite,
"det kanske blir bättre då" Var min otroligt dumma tanke. Varför skulle det
bli det? Jag kan/vill/tänker ju ändå inte skriva ner det som jag behöver.
Men bara av att få skriva ett sånt här meningslöst jävla skitinlägg som ingen kommer
att orka läsa ändå (vilket märks på era kommentarer - Hmpfh!) så känns det
faktiskt patetiskt nog lite bättre. Och nu blinkar en msnruta, klockan 01:54 på natten,
då blir jag glad. Att jag inte är den enda patetiska själen som fortfarande är vaken.

Jag fick sms av sandra förut. Hon kallar mig kärlek - det är kärlek! Sånt värmer.
Det fick mig osökt att tänka på att jag smälter nästan varje gång någon kallar mig "gumman".
Erkänn att från en speciell person så känns det väldigt bra att höra det.
Sen har jag ju mina fina smeknamn som sockret och dolly, haha, inte dumt ! (?)


Älskar Den här Låten. Har Alltid Gjort, Kommer Alltid Att Göra.


Bästa utav allt  -  Jag har sett dem Live, Jag har sett Corey sjunga den här, Live.

Nu ska jag kolla på bilder och längta till konsert hela natten. Och förresten -
det uttalas kånsäär, inte konsERT, som dom säger på tv-reklamen ! anoying..

m.. vinkvink
joakim, ni vet ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: