S A N N A . D

Ordbajsning...

kärlek

Kategori: Allmänt

Jag var på Swanströms på Sveavägen igår och skulle köpa färgpatroner till min Epsonprinter.

Expedit.
Det blir 800 kronor.

Jag.
Va?! För två färgpatroner? Det är fan dyrare än heroin!

Expedit.
Ja, en svart och en färg. Jag är ledsen.

Jag.
Vad kostar den där nya printern?

Jag pekar på en ny Epson som står bredvid kassan.

Expedit.
795 Kronor.

Jag.
Och då ingår...

Expedit.
Ja, då ingår det två färgpatroner.

Jag.
Så om jag köper en ny printer varje månad istället för färgpatroner så sparar jag 60 kronor om året?

Expedit.
Ja...

Jag.
Ok.

(Paus)

Expedit.
Jag vill att du ska veta att jag skäms



Jag Älskar Henrik Schyffert och det kan ingenting ändra på - HAHA!

Har inte lagt mig än som vanligt.. men tänkte att det kanske är dags nu..
Jag tänkte komma upp i någorlunda tid imorgon.. o kanske göra lite nytta..
Baka kanske?! Som jag tänkte göra idag men som inte blev av.

Btw, Älsk, du är fan snygg i allt, såg kort från klassikern förut ; )

Natti!
/Sann

Kommentarer

  • Rosen säger:

    Den här är fan så mkt roligare:

    "Facebook.
    Håller på med Facebook.
    Vetefan vad jag ska med det till. Men alla jävlar har ju facebook så jag gör väl som dom.

    Hade Facebook funnits för 70 år sedan så hade alla haft det då också.

    "Hitler was poked by Himmler"
    "Hess joined the group Vi som var på Partidagarna i Munchen ´31"
    "Göring is bakis och kollar på Dr. Phil."

    ja ja..."

    2007-10-18 | 20:29:00

Kommentera inlägget här: