S A N N A . D

Ordbajsning...

luring

Kategori: Allmänt

tänkte lägga upp ett smakprov på hurjag ser ut i håret. . .

Men jag måste fundera på det ett tag till.. Jag var ju en sån chicken!

Jag ska däremot, ja Jocke, faktiskt så ska jag det ! Tips om en låt, som man blir
på bra humör av;
Bruce Springsteen - Radio Nowhere

Bruce får mig osökt att tänka på Hitta Nemo, så jag kanske ska se den lite senare? :D

Jag har ätit en bulle ikväll. För det är faktiskt Kanelbullens Dag idag!
Mamma bjöd på Bullar o mjölk.

Mitt element låter som en perkulator. . . Så då blev jag sugen på kaffe? nja..

muppar på stan?
image227       image228     image229
Jag och Agge provar Höstens nyheter, som uppenbarligen inte är något för oss?

Jag fick ett erbjudande förut som är väldigt lockande, men, jag tror inte att jag kan ta det !
Dels för att det är omöjligt att planera något framåt i tiden för mig just nu. . .
och dels för att jag kanske helt enkelt varken orkar eller vill? Ja jag vet inte, men det blir nog
inget av med det där! Sry, haha!

kollade även på bilder förut från Tallbackskvällen. Kvällen vi var hos Sandra, kvällen vi
åkte taxi, kvällen vi lyssnade på Onkel Fester, kvällen vi var på efterfest, kvällen vi lyssnade
på dåliga skämt, kvällen då David hälsade på - fast vi inte var där, kvällen då Lövet drog
roligaste historian, kvällen då jag o Andreas diskuterade ryggtavlor etc.

              

              


haha, ja vad säger man?
Före hemma hos oss. Hos Sandra. Min cube. Agge o Jag. Lina o Agge. David?
Onkel fester. En däckad Jim hos Canna.

ok då.
image238 En liiten bild. Det syns knappt eller hur. . nä just!


Hittade också bilder från förra helgen. När jag o Robban bara gottade oss hela fredagen,
men jag orkar inte fresta er med dom bilderna! så dom behåller jag själv!

Har fått en bra låt men jag vet inte om jag ska tipsa er om den eller orginalet?
Eller varför inte båda? dumsanna.
StoneSour - Wicked Game orginalet är såklart samma låt men med Chris Isaak.

nwä.. jag har nog inte mkt att tillägga just nu. Jag återkommer väl senare då isfl.

herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: