S A N N A . D

Ordbajsning...

Mr. Woodcock

Kategori: Allmänt

En till dag utan större förändring..

Inte ett skit gjort denna dag heller.. Jag gick till Gluggen.. och tillbaks..
det var väl det.. har läst en tidning.. försökt mig på dagbladets sudoku
och löst ett korsord. Lessnade på allt och la mig i sängen o slog på
Dogma (vilket betyder att jag kollade på BadSanta igårkväll...),
såg väl typ.. ganska precis 1.40 av den. Så jag har en halvtimme kvar, ska
väl ses senare antar jag. Jag avbröt då eftersom jag gick hem till Dave
o Steve o kollade på film med dom! Vi såg Mr.Woodcock, rätt ok film.
Jag gillar ju Billy bob, men i den här filmen var han mest gammal o blekfet..

Jaja..

Gör jag inget av min dag imorgon ger jag fan upp alltså. Ruggigt less.


ja.. jag har inte så mkt att säga..

äh. passar ganska bra just nu.

 Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: