S A N N A . D

Ordbajsning...

my heart of stone

Kategori: Allmänt

image251
pass




Idag har jag inte gjort mkt.. Varit hos tandläkaren och betalat multum för en
15minuters undersökning. Så jävla jobbigt. Precis vad jag vill lägga mina pengar på nu!?
Han har iaf klantat till det så jag ska dit igen den 22a November.. Men då är det Gratis !
sopa.

Suttit på jobbet ett tag med mamma o liftat med henne hem.
Hämtat lillasyster på ishallen o kollat på när dom små glinen har åkt skridskor.
(och jag säger inget, för jag lär ju lätt vara sämst utav alla...)
Sen dog jag. Har legat i soffan halvdöd och väntat på att mamma skulle komma hem
så jag kunde gå upp till mitt rum och lyssna på musik. Känner inte för att göra
så himla mkt annat just nu. skulle vilja åka bil. Långt.
Ja, det skulle jag. Men det går inte.. Mamma ska skjutsa Matilda på gympa, sen
lär ju hon också ska på gympa eller så ska hon sova, för hon åkte på att jobba natten.

I alla fall så ska jag vara på hemmaplan i helgen. Jag har ju en TOPPekonomi just nu,
så jag känner att det måste bli så. Varesig jag vill eller inte. . . .

Du & Jag skulle behöva en hel helg. Ensamma. Minst. Bara Du och Jag.



Wolfmother - Joker and the Thief

herrå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: