S A N N A . D

Ordbajsning...

onsdag-söndag

Kategori: Allmänt

♥semester?

skulle kunna varit. Har haft det kanon sen jag for i onsdags tills
jag kom hem vid tretiden. Eller ja.. det är ju inte så dåligt nu heller..

onsdag; körde bil till stora staden på morgonkvisten med mamma, gick
hyfsat bra måste jag säga. Men lite jobbigt att köra så långt när man inte är van..
Men jag lär ju vänja mig ; ) Vi parkerade i stan och gick för att leta stövlar till
mamma, och jacka till mig. O kanske något till finlandsresan... meen, efter
några timmars letande så gav vi upp.. hittade ju ingenting. Åkte vidare mot
haga för att få i oss en bit mat och sedan mot Birsta för att fortsätta jakten.
Kan ju bara klämma in här att jag Älskar att våran bil är så liten! Hua !
Ja, mamma hittade iaf nån kjol o så.. Jag hittade ingen jacka men det blev ett
par byxor som jag är rätt nöjd med. Så fort mamma lagt upp dom blir det ännu bättre!
Sen for jag till Lina ! Hade ju inte träffat frun på hur länge som helst!
Sen när jag lessnat på henne så åkte jag till Jocke ; )

torsdag: LINA FYLLER ÅR! Joakim skulle på skolan, såklart, så jag tog o for till stan.
Vandrade runt ett tag själv. Malin skulle jobba.. Hittade en tröja!
Och ett par strumpbyxor.. jag som skulle ha en jacka? jaja, sen blev det baguetterian
med Agge för att sedan åka till djurkliniken med Sigge. Hua. Stackers. Men medan
Kicki o Agge var där inne så satt jag i väntrummet o kollade i böckerna som låg där.
Jag vill ha Katt NU! Jag kom även fram till vilken sort jag tänker skaffa... någon gång!
Åkte tillbaks hem till Malin. Där vi var innan. Sen åkte jag hem till Jocke o var där o
myste resten av kvällen !

fredag: Upp tidigt. Ganska iaf.. Träffade Lina på stan. Letade upp en jacka o ett par skor
till mig. som jag faktiskt äntligen fick tag på. Sen var vi hungriga.. ch nästa !
Träffa Agge o Malin, skickade iväg dem att köpa världens bästa present till Linut :D
Sen blev det bolaget för att sedan åka hem till Lina och fixa o dona inför kvällen.
Jag har inte så mkt att säga om kvällen mer än att jag tycker den blev bra ! Massa mys med
oss tjejer. Längesen vi träffades? Tråkigt att vissa inte kunde komma..
Avslutade kvällen med födelsedagsbarnet. Vi åt äggmackor och kollade på Madagaskar !

lördag: Allmänt död hela dagen. Ja.. det var väl det.. Var hos Lina. Agge kom. Vi åkte till Agge.
Tog en dusch, åkte o hämtade mat.. sen åkte jag till Jocke och tjejerna åkte till Ånge..
För att gå på mittis...? Jag hade iaf massa mys. Tv-spel o så ; )

Åkte hem idag... mindre roligt. Hann med att träffa Malin innan. och möta upp Madde för
ännu ett besök på ch. Sen bar det av mot tåget. Kom hem till ånge o gick upp till david o
kollade läget. Om dom hade överlevt menar jag. Men det hade dom! Kollade lite på
SouthPark sen käka tjejerna på saqqara och jag gick hem. Var inte så himla längesen
jag kom hem.. men det känns som jag varit hemma världslänge..
Längtar redan tillbaka till stan. Mest till Sparvhöksvägen ^^,

Det var väl vad jag har gjort de senaste dagarna.. i stora drag!
Lägger upp lite bilder senare. Orkar inte nu efter allt det här , hehe !

Jag har iaf haft det jättejättejättebra !

♥   ♥   ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: