S A N N A . D

Ordbajsning...

transfåglers

Kategori: Allmänt

                                           image248

Jajjamen, nu har jag varit hos David o äntligen kollat klart på Transformers. Började
ju se den för X antal veckor sedan, sen när det var dags för del två så sov ju Dave så
jag gick hem. Men nu är det klart. Optimus Prime o the Autobots vs Megatron o the Decepticons
... Det var bättre när jag var mindre och det var tecknat.. Men men, det dög!

Kom hem för en stund sedan. Har gjort fika, tänt ljus o massa mys uppe på mitt
nystädade rum nu. Najs. Det enda som fattas är Jocke. För jag tänker krypa under
täcket och kolla på film nu. Det står mellan Bad Santa och Dogma.. vi får se.

Jeje. Jag är glad idag! Lite sömn gjorde susen.

Nu blir det mys på hög nivå !

överochut.
sd♥jw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: