S A N N A . D

Ordbajsning...

bilat

Kategori: Allmänt

image222
Det har jag gjort idag. Min mamma tyckte att jag skulle köra.
Så det gjorde jag. Vi åkte på ICA o handlade, sen fritids o hämta
Matilda! Sen tanka, mindre lyckad upplevelse men vi fick oss ett gott
skratt jag och min mor iaf! Hon kallade mig flum - men det är sånt som
händer säger jag bara! Sen åkte vi hem, sen skjutsade vi Tildur på
hennes dans, sen en sväng på byn. Sen hem. Sen ännu en gång. Åkte
framöver o lämna tillbaka Lars mp3 och en liten sväng till.
Jag vill ha körkort.. NU!
Jag tycker om att köra bil! Iaf när det går bra. heh.

Annars har jag inte gjort mkt.. har mest bara kört ikväll.
Och ätit tokgod mat som mammsen gjort. Mums!

Blev lite less ett tag också. Men jag förstår. Tror jag.

Jag ska i alla fall sova hos min Lina inatt. ^^

Min nya fula mp3 fungerar bra. Det är bra ljud och den är liten och platt,
sen får det ju plats en hel del låtar också. Så nu har jag fyllt den med
en hel del skit. Sen att den är asful, det må så vara.

Pratade med Marlene idag. Ska nog busa när jag kommer hem. Skönt!
Och Andreas är hemma på byn - också roligt!

Fått hjälp av Carola också förresten! så nu ska jag väl kunna fixa det där.
Sen efter imorn ska jag fan ligga på. Massor!
Längtar väldi mkt efter att få använda presentkortet jag fick av moster mfl
när jag fyllde år. på IKEA. Jag vill flytta. Kunna dona i min Egen lägenhet.

Tänkte sola förut.. men sen kom jag på, att det är liksom inte värt det. . .
Med min ekonomi är det nästan bättre att köpa en summerglow-lotion istället,
så jävla illa är det nog - HAHA!

Känner för att fara till pappa o farmor en sväng till. Ta det lugnt bara.

BADA , det är jag också ruggigt sugen på. Men det kan jag ju glömma nu
på ett tag! Vi kanske ska ta upp simningen Lina? ; )

Fick ett bra musiktips av Thomas förut. Jag försöker komma på vilka dom
låter som . . men det går inte framåt.
The Living End

Nwäe, nu blire kvällisfika sen ska jag lägga upp till mamma att jag ska fara
till Sundsvall igen. På ett snyggt sätt.  Hoppas hon sover...

Ja just ja! Jag har städat min dator lite.. lite lite... Och fått en snygg bakgrund.
Och bloggen blev väl också rätt ok? Jag är ju inte den som kan sånt här,
så jag är nöjd bara över att kunna byta färg.. Det räcker för mig! heh.


överochut!
jw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: