S A N N A . D

Ordbajsning...

f u

Kategori: Allmänt

en riktig jävla skitdag har det vart sen brudarna åkte hem.

Har bara legat. framför tvn, o i sängen.
En sån dag när ingenting är rätt, man bara tänker på precis
allt som är fel. Det enda man vill är att få höra nåt bra, eller
känna sig omtyckt, och får man inte det, så blir allting bara
ännu värre. Just så har det vart idag. Inte ett enda jävla rätt.
Allt har blivit fel och jag har inte fått höra det jag velat höra
eller det som jag tycker att jag borde fått höra. . .
inte ens lite, inte en endaste grej har vart rätt. jo, två bra filmer,
men jag har sett dem förut, så det kvittar ju..
Jag har inte ens fått prata i telefon med jocke idag.. (!?)

Hoppas det regnar imorn, då slipper jag gå med syster till
skolan innan mötet, känns så jobbigt, men men..

får väl se om man kan sova ens en gång. . så fruktansvärt frustrerad.

uppdaterar om helgen imorn eller nåt..

ser ju ut som jag blir hemma heeeela veckan, kanske två,
kanske tre, jag vet inte alls.. så det lär väl bli uppdaterat lite
oftare nu igen kan tänkas..

larmet står på 06:30 ... wohoo!

BAJS

Japp, en gnälligt skitinlägg blev det också
precis det som var meningen!

Lite dubbelmoral kanske, eftersom jag var så himla glad i det förra
inlägget.. det är jag kanske nu med, innerst inne, men man får
ha såna här dagar... jag lovar!

"if you put some time and effort in things you do, it should be just ok"
bra sagt, lägger man ner tid och ansträgning borde det bli bättre än ok!
idiot.

hejdå. ←

Kommentarer


Kommentera inlägget här: