S A N N A . D

Ordbajsning...

fredag?

Kategori: Allmänt

ja tydligen..

Jag har inte gjort mkt idag.. Vaknade rätt tidigt enligt mig själv med tanke på
att jag inte kunde sova inatt.. somnade vid två halv tre tiden.. Vaknade kvart i 10.
Helt yr.
Har iaf städat idag. Mitt rum, äntligen! Det var ett tag sen. Men nu är det fint : )
Har städat toaletten också. Mitt här uppe liksom.
Sen tog jag mig en dusch, och nu har jag klätt på mig o gjort mig klar - för vadå?
Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra..
Jag kan inte köra nåt idag heller för Perra har dragit till stan o papperen ligger i den bilen.
Hm!
Plugga lite teori kanske? njaa.. Jag är inte så mkt för det jag inte.. Inte på en fredag : P

Brorsan ska förresten sitta med mig på jobbet i helgen. haha, spännande?

Funderar på om jag ska åka ner till Stan ikv. . . Meen, kollar man på ekonomin så
blir det nog inte så. Skulle ha åkt med Perra vid elvatiden då om jag varit smart och tänk
ut något i förväg. För hur mkt jag än vill det, så går det aldrig. .

David skulle jobba kväll ikväll, och mamma jobbar också kväll. . Vad ska man hitta på?
Hatar sånt här, får lite panik! Men det brukar väl oftast lösa sig. Annars får det bli en äckligt
tråkig fredagkväll alldeles ensam i soffan här hemma. För inte ens Perra är hemma.

Kom o hälsa på mig !

Jag funderar även på att ringa till Fränsta, men jag vet ju inte vad jag vill göra än..
Det ska jag göra nu! Kolla ut hur jag ska göra! Spännande, lär väl inte bli nå spec.
Fegsanna har talat.

Ja.. Jag återkommer väl senare antar jag.

överochut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: