S A N N A . D

Ordbajsning...

hallonsaft

Kategori: Allmänt

Har spenderat
ett par timmar med oLLäBästiVärldenAB just.
how KOOL is that?
Vi kollade the Longest Yard, mkt bra film! haha, jaa. jag gillar dom : D

Kom även på en sak förut.. Jag gillar min toa!
Hur dumt det än låter! Jag råkar ha en "egen" toa här hemma eftersom
det bara är jag som bor/vistas på övervåningen.. jag vet inte, Felicia
har ett rum här uppe också, men hon är nog aldrig här?
I alla fall så är det för att jag har ett fönster i taket där! Tokmysigt på kvällen!
Ja jag vet, det är en toalett, men man kan sitta på golvet och borsta tänderna,
släcka lampan o titta på stjärnorna.. så de så!
Jag gillar min toa...


Har jag aldrig tagit ett stort beslut alldeles själv - utan någon som helst hjälp?
Jag tror fan inte det... haha, det finns alltid någon att rådfråga..

Bara tänkte. . . .

Btw så är klockan efter tolv.. GRATTIS PERRA. som fyller år idag.. japp.
Och jag ska sova hela dagen sen jobba, så det missar jag! Men jag vet
vad han ska få i present i alla fall.. så det gör nog inget  ^^

Det var nåt mer jag skulle plita ner tänkte jag... meeen jag har glömt..

nu ska jag dricka saft!

Bajbaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: