S A N N A . D

Ordbajsning...

hej och ursäkta?

Kategori: Allmänt

kan inte ens tänka mig hur längesedan det var jag skrev.

Egentligen har jag inte mkt att säga, har varit i sundsvall i en vecka.
Inget har väl egentligen förändrats, jag har sovit hos min moster, hos min Lina
och hos min Jocke, busat massa, shoppat massa (oops!) krogen fre o lör.
Man kan gå ut nykter, till en början, lärde jag mig i fredags ; )
Och i Lördags konstaterade jag varför jag aldrig gått på liquid, jag gillar det
inte mer efter att ha vart där iaf.
Middag hos pappa igår, jerbas o lisa var med, fick välbehövliga presenter.

Mjaa.. Flickorna har kommit hem - äntligen! Snacka om att ni har tjejen som
vart avundsjuk här då!

hm! Jo inte att förglömma, har vart en hel del barnvakt också, även ettårskalas idag.

Nä.. Jag vet inte jag, blir det så här när man är gammal?
Det har fan inte hänt nånting på en hel vecka. jag har bara mesat runt..

MONICA GÖR MIG GALEN!
Det vet jag iaf...

nä, jag ska sluta babbla om min menigslösa vecka. Hoppas ni haft det bättre - alla

är på hemmaplan nu iaf. aldrig känt mig med "o-hemma" någonsin.. uff...


Jameen, NATTI då folks!

♥Jockepocke är BÄST

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha , klart att man kan gå ut nyckter ! De gick ju bra å dricka där ;)

    2007-09-02 | 23:19:13

Kommentera inlägget här: