S A N N A . D

Ordbajsning...

Jodå

Kategori: Allmänt

Jag dog inte av uttråkning igår !

Jag höll på att dö där ett tag, när jag kom på värsta idén på att fördriva tid med,
Nämligen laga mat! så kommer jag ner till köket o mamma har redan börjat med maten..
Då blev jag arg.. Men mamma kom fram till att vi kunde äta det hon lagade idag,
så åkte vi fram på byn så lillebror fick göra IDkort och jag gick o handla till våra tacos :D

Så Jag o Robban lagade tacos igår, Sen kollade vi på tv ett tag.
Vart sugna på efterrätt, så vi gick fram på Konsum. Och Gluggen.
Gjorde en inte allt för god Gino, men den gick ner! Med glass - mums! Och en MASSA
karra köpte vi också!
Vi såg Datry Calhoun, surf's up, Idol och Knocked up. Blev mkt film..
Brorsan somna i soffan o jag gick upp o la mig.. det var i stort sett min fredag.

Jag fick finaste smset av finaste pojken ♥

Nu har jag vart ute o kört lite med mammsen och nu blire jobb, hua..

14-22

Later!,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: