S A N N A . D

Ordbajsning...

nervös?

Kategori: Allmänt

inte ett dugg mer sen igår?

ojojoj.

sitter hos moster i Tunadal.
Var här o skulle vara barnvakt igår. Inte alls så tokigt. Barnen sov redan
innan de åkte iväg så jag satt i tystnad o myste alldeles själv igår.
Det var ju lite trist att vara ensam.. men det är sånt man får ta 8)

Innan jag var barnis var jag o jocke på Citys match.. dom förlora (haha)

hm. Idag då? Ja.. eftersom proppen är klantigast o har telefonen på skolan
så sitter jag bara o väntar på att min telefon ska ringa..
men det har den inte gjort.. på hela dagen : O

Pratade med Lina o Agge förut, dom hade haft skoj igår - otippat !
Men dom mår som dom förtjänar idag! ; )

Imorn ska jag träffa Kjell. Hoppas vi kan lägga upp detta bra så jag blir klar snart!
Det skulle ju faktiskt vara skönt..

Mjahapp... Jag är göralööös.. o trött! Emma sover, Karin jobbar, o Sven o Emil
är uppe o busar. . Kanske ska joina dom - igen.

Förresten , det har varit SVAMPBOBFYRKANT HELA DAGEN på Nickelodeon idag :D

jahapp..

Maria Mena - sorry

hejdårå

jocke ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: