S A N N A . D

Ordbajsning...

old days

Kategori: Allmänt

Machine Head - Bulldozer
Machine Head - Five
Sinch - Seven
Sinch - Plasma
Stone Sour - Orchids
Stone Sour - Inhale
Trapt - Headstrong
SlipKnot - My Plague
Killswitch Engage - Life to Lifeless
Marilyn Manson - the Dope show
Rage Against the Machine - Killing in the name of
System of a Down - Johnny
System of a Down - Metro
System of a Down - Snowblind
Fear Factory - Edgecrusher
Soulfly - Jump the fuck up
Deftones - Nosebleed
The Mars Volta - The Widow
Spineshank - New Disease

helt sjukt! Sandra, kommer du ihåg?!

Och nu har jag sett både MachineHead, Stone Sour, SlipKnoT, Marilyn Manson,
System of a Down, Soulfly
och Deftones - LIVE!

Jag är ruggigt sugen på att åka på konsert alltså!

Hade ju skrivit ner alla band jag sett live på en lista, sen vet jag inte vad som hände,
men den finns iaf inte kvar.. någonstans.. vilket är dumt! Kanske ska ta och uppdatera den..

ja.. helt sjukt som sagt! I miss the old days Sandra!

"mmph"

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    "mphhhh ar ett tomt ord utan betydelse.."
    ren kaerlek.:] jag har fixat ett rum! DERU! nu ar jag typ bosatt har, pa riktigt. helt galet. saknar dig!

    2007-09-22 | 14:17:05
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: