S A N N A . D

Ordbajsning...

sämst

Kategori: Allmänt

så jävla sämst på att lägga mig o sova...

japp. Satt o kollade på olika hotell. I Sundsvall.. sen Stockholm.
Skulle ju vara ungefär hur mys som helst att fara iväg. Antingen vi brudar,
på typ en SPAweekend eller nåt. Eller bara jag o baby. Tokmys!
Sen kollade jag på stugor i vemdalen. Det har ju alltid vart det bästa.
Har hittat en som både har bastu och öppen spis! OCH dubbelsäng. hehe

Men att åka till sthlm är ju inga problems för mig, med tanke på perra!
Meen, då ska man kanske ha råd och tid att åka också.
Snart så ^^

ja.. vet inte vad jag ska skriva.. kanske dags att sova?
Folk tjatar på mig att jag ska ut. Men icke! En proppkväll på jobbet och ännu
en imorgon. Då blire ingen utgång. Tredje helgen på raken jag inte går ut.
Det betyder att det är alltså fyra veckor sedan jag rökte också , minst - Stolt!
Nu borde Jocke bli stolt över mig? (A)

myssugen så det finns inte !

Natti folks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: