S A N N A . D

Ordbajsning...

shopping

Kategori: Allmänt

inte riktigt.

Men under dagens gång har jag inhandlat mig som sagt ett
par mjukisbyxor. Men även en hudkräm, en handkräm och ett lypsyl.
Välbehövda saker.

Sen jag skrev sist har jag vart lite barnvakt och vart ute o kört ännu mer.
Mamma kom o viskade förut att dom skulle åka till fränsta en snabbis.

Så jag o Tilda satt här uppe, hon kollade klart på smurfarna o jag söla vid
datorn. Sen gick vi ner o kollade på BoliBompa!

Sen ringde mamma o sa ungefär såhär :
b - "säger du åt Matilda att duscha när Barnprogrammet är slut!"
s - "ok.. vart är du då?"
b - "ja men jag är ju påväg hem från fränsta"
s - "ja men vad gjorde ni där då?"
b - "vi köpte en bil"
s - "vadå.. köpte en bil?"
b - "Jamen en bil till Sanna."
s - "huh, ok? - syns sen!"

Sanna måste ju ha en bil nu när hon tänker ta körkort.. haha!
Den funkar ju för tillfället inte så bra. Men det kommer! Jag är nöjd!
Det blir nog en övningskörningsbil framöver skulle jag tro.

Så när mamma o perra kom hem så for vi en sväng. Fast då blev det
i lillbilen som resten av dagen. Den är kuul ^^

Te, juice o GyllenGrova med ost, gurka o tomat på - MUMSIGT kvällsfika.

Nä, nu ska jag ringa Lina !

herrå!

jocke <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: