S A N N A . D

Ordbajsning...

ska man orka..

Kategori: Allmänt

ge sig på att uppdatera?
jag har blivit allt för dålig på det på sista tiden..

Sitter på hemmaplan. Har faktiskt - hör och häpna - jobbat idag!
Riktigt skönt faktiskt. Skulle aldrig palla att inte jobba.. det behövs...

Iaf.. igår var jag i sundsvall igen, var hos Karin o Sven först, sen åkte jag till
Agge, Malin o Lina kom också dit, vi kikade på idol. Det programmet kan
ge mig rysningar alltså! Vet inte hur många gånger jag fick säga "ursäkta"
till kunden i örat idag när det var på.. hua!
Iaf så kollade vi på det sen for vi ner o kollade på BKs träningsmatch mot
City. Gick väl inte allt för bra kanske, men min babe är alltid Bäst ;D
Sen fick jag åka hem till jocke och sova med han! Åkte hem med bussen idag.

Ikväll har jag suttit vid datorn o tv. Jobbade trots allt till 22..
Imorgon på dagen vet jag inte vad jag ska hitta på... körskolan för en gångs
skulle kanske? Jag tänkte iaf försöka kliva upp tidigt och göra nån nytta,
men vi vet ju alla hur det brukar bli när jag säger så.. hm!

13:20 åker jag iaf till Sundsvall, måste komma ihåg att köpa batterier innan
det eller kolla om jag hittar mina o se om de är laddade!
Då är jag i sundsvall 15:40 - ja jag ska åka buss... det är skönt! o billigt...
Då ska jag vänta på att Agge slutar, sen bär det av upp till henne, eller ner beroende
på vart jag hade tänkt vänta på att hon slutar - haha!
Sen ska hon och jag gå o se BKs första match i citycupen mot Granlo! lär väl bara
bli den matchen jag kan se, men det blir skoj! Får även då sova med babe :D

Lördagens planer lyder - Ånge och Alkohol.. i stora drag..!

Ska jobba på torsdag igen.. haha, en dag i veckan, det känns ju skoj.. är ju iaf em!

Är inte lika less på monica längre. fick reda på problemet men det har ändå
tagit ruggigt lång tid.. hualigen.. meeeenmen..

Möte på ams på måndag... tillåt mig att skratta? ojoj.. jag känner mig patetisk

jae.. har inte så mkt mer att säga.. jo.. Facebook suger! Tusen pers som addar mig
där hela tiden, får fan tusen mail om dagen, sluta med det! Jag vill inte använda
det communityt! åååeh.

Förresten! Saknar bröderna mina! Vad pysslar ni med nu för tiden?
DavveBoy o LilSlim o alla? Galej på lördag :O

nä.. nu väntar Edward!

nå bilder från förra helgen...

         
           Linut                             VI                             Sannut


                                  
                              Jag kan inte, jag är för tjock


image212
               → jw ←

överochut.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Bra gumman att du har skrivit nu , blir lite less nu när du har blivit så dålig på skriva här :P Å du bara en sak. jag kan inte, jag är för tjock :D

    2007-09-07 | 01:20:06
  • ikki chefen säger:

    fan va jag saknar de där små nyllena ;D

    2007-09-20 | 04:50:51

Kommentera inlägget här: