S A N N A . D

Ordbajsning...

the memory remains

Kategori: Allmänt



image217
(www.fotoakuten.se)
Vill ha.

Jag vill ha en kattunge o gosa på! När jag inte har Jocke då!
Men så är ju inte jocke lika hårig och kurrar inte ; )
Haha! Men jag är iallafall inte allergisk mot dig! Det är ju en fördel ^^

Idag har jag vart o pratat med Carola.. känns på ett sätt bättre,
vet inte alls varför... Det borde kanske det, men inget är ju förändrat, så ja...
Jag har också ringt o kirrat allt till imorgon. Det går nog bra. Inbillar jag mig själv.

har jag ätit middag och hjälpt systeryster med läxorna!
Riktigt duktig på att skriva o läsa är hon. Är lite avundsjuk, tänk att få börja ettan igen...

Skitväder.
Tråkigt men lite mys.

Helgen då? Jag är ledig ännu en helg, sen blir det jobba ett par helger.
Blir skönt med lite cash.. Haha.. .. ..
Lina o Malin de små asen dom drar till Turkland dom den sista..
Jag är SÅ Fruktansvärt avundsjuk!
Men jag o Agge får försöka roa oss ändå, jag ska ju jobba jag, värre
blir det för Angelica!

Fick f ö skjuts hem igår av Agge o Lina, najs najs.. två timmar tog det! haha!
Två timmar jobbade jag även åt min mor igårkväll... var skyldig henne nå timmar
sen länge o hon var krasslig o skulle börja sju imorse igen.. så ok då ^^

Idag lämnar även Min Sandra aka oLLä, rÄkan, Captain Tractor, HOWRAN etc
mig för det fina landet skottland... hua.. Det går ju inte!
Jag kommer o hälsar på dig! Så småning om . Ska se till så du ställer dig till rätta först ; )
Måste allstå skaffa mig ett jobb så jag kan börja spara ..


Nä.. Jag ska packa för att åter igen bege mig till den stora staden..
Haha, sanslöst vad jag är där o ränner!

Tror jag måste sola när jag kommer ner..

Jocke - betyder mest! ♥

överochut.

Kommentarer

  • captain tractor säger:

    kom imorgon? (: asjobbiga tagentbord har. saker sitter pa fel stalle. komsi!

    2007-09-18 | 02:14:03
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: