S A N N A . D

Ordbajsning...

war

Kategori: Allmänt

-soad

Hejhej - hemskt mycket hej

trött är jag. Som bara den!
Somnade vid tvåtiden inatt, har bara halvsovit. Har delat säng med den
evigt hostande Lina! men det gjorde inget. Däremot höll hon på att
förstöra hela min dag! Och jag ska berätta för er precis hur!

Jag är f ö väldigt kinkik på morgonen.. så ni kan tänka er liksom...

Linas snälla mor kommer in och väcker henne klockan 06:30. Men Lina
kliver såklart inte upp. Så jag väcker henne igen... och igen..

Sen måste jag påminna henne om att om hon ska duscha så måste hon
göra det Nu annars hinner hon inte! Men då tyckte lina att jag skulle
duscha först.. hmm! ok då.. tycker jag.. Så jag gick och duschade, och snabbade
mig lite då eftersom jag tänkte att lina skulle hinna också!

När jag har duschat klart och ska klä på mig o tvinga Lina till duschen säger hon
att hon inte ska duscha... Det betyder alltså att jag hade kunnat sova mkt
mkt mkt längre! UFF! men men.. det är väl ok då.. bara för det var Lina ; P

Jae... Lång dag idag. Kroppen är helt slut. Och än är det inte över.
Jag är täärd. Ska följa med Lina sen när hon ska tatuera sig.. Jag är ju ruggigt
sugen på att fixa till min jag med. Meeen, det är inget jag prioriterar just nu direkt.

Pratade med Kjell igår. Ska dit på måndag. Känns ok. Hoppas på att jag sätter
lite fart o skärper till mig nu! hehe. men det ska nog gå bra!

Ikväll ska jag åka till pappsen. Färga håret, bada, och bara mysa.
Längesen jag var där! Sen imorn blir det nog till att umgås med farmor.. hela dagen!
Om hon har tid med mig nu vill säga , jag får hoppas på det!

Och på Torsdag är det möte kl 13:00... Sen kan jag ju fundera på vad Maria
ville imorse? Jag hann inte svara..

Har planer för lördag redan också. Känns bra. Är inte så sugen på nåt annat.
Kan vara skönt! Om dom är snälla dom små liven så ^^

Nä.. skriver väl mer nån dag.. Nu ska jag ringa Mammsen!

image218
Jag åt en apelsin förut... mums!

joakim


ÖverochUt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: