S A N N A . D

Ordbajsning...

well hello - my name is Johnny!

Kategori: Allmänt

fyfaaan

Vad jag tycker illa om mig själv just nu!
Jag har nu suttit och kollat igenom alla gamla kort på min dator, 
från jul och framåt. Och det är inte så smart. Jag SAKNAR.
Jag SAKNAR SANDRA, Jag SAKNAR ÅRE... Jag SAKNAR LS3
usch!
Hittade även kort på mitt blåöga, fannys födelsedag, fisketävling, Ja, VM och
Partyveckan såklart, Stugan, studenten och mycket mycket mer!

Mja. . .
Ikväll har jag inte gjort mkt. Snackat med Kjell. Kjell på körskolan.. prova säg
det ni! Det är faktiskt svårare än man tror. . . Vi kom iaf inte direkt fram till något..
han är en virrig karl med mycket att göra - verkar det som!  Men det blir säkert bra ..

Var lite barnis åt Tildur.. Hon satt i min säng o kollade på smurfarna, sen gick hon
o la sig. Då kollade jag på idol. För er som inte hajat det så är Christoffer bäst.
Så att ni vet.

Tänkte lägga upp en snygg bild här på mig från idag när jag o Agge var på HM och
kollade på en jacka åt henne, men min telefon är sepe, så jag måste vänta tills Aggut
kommer in på msn o kan skicka den : P
Jag var på Skvadern en sväng idag - HAHA säger jag bara.
Träffade Jockis ^^ Sen åkte jag o Agge ner o åt på Baguetterian - mums

Jag är hungrig.. Och imorn bär det av igen.. Hua.. men men .

En gammal alvedonreklam som rockar innan jag drar..

image219




överochut.
psst! Jag är Kär i Jocke! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: