S A N N A . D

Ordbajsning...

Winnie the Pooh

Kategori: Allmänt

tänk tänk tänk..

Tänk Nalle Puh, den tjocka dumma lilla björnen...
han är alltid glad, Ibland önskar man ju att man vore dummare
än vad man är pga honom! 8)



Men det var inte det jag tänkte komma fram till, det var att jag kom aldrig
i säng förut när jag skrev att jag skulle det.. jag är sämst på att gå o lägga mig,
allra helst när det inte ligger nån jocke där o väntar :O

Jag har iaf tänkt, tänkt o tänkt, Jag är fan asglad.

Jag är Glad för att jag har Joakim
Jag är Glad för att jag har mina flickor
Jag är Glad för att jag har min familj
Jag är Glad för andras skull
Jag är Glad, för att även om jag mest av allt i hela världen
just nu skulle vilja ha jobb och lägenhet i sundsvall närmre
mina älskade vänner o Jocke, så är jag Glad!

Bara så ni vet!

Nu tänker jag Dejta Edward Scissorhands!

Pussnatti♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: