S A N N A . D

Ordbajsning...

Längesen

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle vänta med att uppdatera tills jag fått tag i en kabel så jag
kunde visa vad jag var med om förra veckan. Men eftersom det verkar som att
det aldrig kommer hända så skiter jag i det.

Verkligen längesen jag skrev något nu. Man orkar liksom inte.
Jobbar på ganska bra o allt flyter på.

Träffade inte Jockepocke på ett tag av diverser anledningar bla sjukdom osv, men
nu känns det bättre ^^,

Ja, i onsdags iaf så åkte jag Lina Agge o David till Stockholm för att se Claudio Sanches
och Coheed And Cambria ! vad är det? Har varit standardkommentaren efter att man
har nämt det. Meen ,jaja. Jag lägger upp en video eller nåt i slutet så får ni ett litet hum då
ni som inte har någon koll på musikvärlden ... huh !
I alla fall så vart det käk på Burger King när vi kom fram. Och en hel del öl.
En Galen alkiskärring som rev sönder datorerna inne på Centralen och fittor som går
före i kön o rullar resväskan över en... ojojoj.
Åkte mot medborgarplatsen och landade på Kellys. Igen. Samma som när vi var på Panic.
Sjukt bra där tycker jag. Billigt dricka, bra musik, trevligt stämning och bra folk. Sånt gillar vi!

Förbandet var väl.. ja.. sådär. Har en sjysst bild som skulle kunna illustrera deras stil av band.
Men som sagt.. INGEN USB.

Coheed var KUNG och jag stog längst fram ! Meen, vek som man är så pallade jag inte vidare
länge. Men några låtar blev det allt.
Träffade lite Facebookgrupsfolk där också. Det var väl.. ja.. blandade känslor om man säger så ! HAH!

Efter spelningen blev det flörtning på Burger King för att vi skulle få mat och sen en lång resa hem
till sundsvall där en promenad hem till Haga väntade. Inte SÅ skoj i tygskor o 1dm nysnö. men men...
Är huvet dumt får kroppen lida.

Sen var det bara att jobba.. har jobbat tills idag. ledig imorgon.

I Lördags var det först jobb till klockan 17 sen var det BIG COMEDY med Malin.
Det måste nog vara något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Sjukt Roligt och Sjukt Bra! Vilket resulterade
i Sjukt mkt Hosta och Sjuukt Mycket Skratt ! Efter Marika, André, Magnus o Johan så orkade man
inte skratta mer. Men lätt då !
Iallafall så var Anna-Lena Brundin sjuk. Vilket inte alls gjorde mig något. Och Än Bättre blev det när vi
fick höra vem som skulle ersätta, om inte självaste - JOHAN REHBORG ! BästiVärldenAB !

Efter den föreställningen blev det av till Granlo för att hämta upp Lina o Malin o sen hem till en annan
Malin o dricka gott o sen krogen. Liquid o Stadshuset ! Kalas.

Jag som skulle åka hem tidigt för jag skulle upp o jobba somnade väl vid fyra tiden. Det var inte såå
skoj att ställa sig i köket på söndagen klockan tio o göra mackor då kan jag säga !
Och nu ska jag göra det på söndag igen ! ojojoj... Men vi hoppas på pengar. Avisst.
Fast jag ska ju inte ut på lördag också kan jag ju hoppas på att det finns mer saker i kylen på söndag !

Nä... Det var väl det... Ska tvätta mina skor sen. Hoppas på att dom blir rena. Annars har älskis beställt
två par dojjor åt mig som borde komma den här veckan från ASOS. Dom var söta. Hoppas bara att jag
kan ha dom nu då... vill ni see?

    

Sen kan jag hoppas att mitt paket från HM kommer också. Men kan man inte se någon stans på
hemsidan vad det är som kommer i det här paketet? Jag har ju liksom glömt... Jag vill ju veta ju !
Jag vet att Jockes grejer kommer iaf.. och några av mina saker.. men... jaja... Det visar sig - hehe..

Nä.. ska kila.. meen, jag kanske skriver mer senare...

HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: